Pages

  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

Monday 10 March 2014

K'jaan bantu pekebun kecil hadapi kejatuhan harga getah ...

No comments:
 

K&#39;jaan bantu pekebun kecil hadapi kejatuhan <b>harga getah</b> <b>...</b>


K&#39;jaan bantu pekebun kecil hadapi kejatuhan <b>harga getah</b> <b>...</b>

Posted:

TEMERLOH: Kerajaan akan memperkenalkan beberapa langkah jangka pendek dan panjang bagi membantu 326,253 pekebun kecil di negara ini yang berdepan masalah berikutan penurunan harga getah global masa kini.

Pemuda PAS Perak bertemu Pengarah Lembaga <b>Getah Malaysia</b>

Posted:

Pertemuan penuh mesra yang berlangsung hampir dua jam di Pejabat Lembaga Getah Malaysia Wilayah Utara itu membincangkan pelbagai isu berkaitan dengan penurunan harga getah yang membebankan pekebun kecil.

Himpunan 5 April imbau kejatuhan <b>harga getah</b> 1974 - Harakah Daily

Posted:

KUALA LUMPUR: Pemuda PAS Malaysia akan turun beramai-ramai bagi menyokong Perhimpunan Rakyat Membantah Kemerosotan Harga Getah pada 5 April depan, di Baling, Kedah. Menurut ketuanya, Suhaizan Kaiat, ...

RAKYAT MARHAEN: <b>Getah</b>: Majoriti bawah paras kemiskinan, kais <b>...</b>

Posted:

"Dengan kejatuhan harga getah sekarang memang rata-rata pekebun kecil yang memiliki kebun sekitar empat hingga lima ekar memang di bawah paras kemiskinan. ... yang kebun sendiri tapi tak mampu nak usahakan sendiri dan minta orang lain usahakan, terpaksa bahagai dua jadi masing-masing dapat RM200 hingga RM300 sebulan," kata beliau ketika ditemui selepas sesi dialog bersama Lembaga Getah Malaysia (LGM) di Jalan Ampang, dekat sini semalam.

No comments:

Post a Comment

 
© 2014. Design by Blogger